12 Şubat 2015 Perşembe

Kiehl's



Merhabalar,

Yaklaşık bir ay önce hatta gününü vermek gerekirse tam tamına 10 Ocak günü Capitol Kiehl's e uğradım. Neredeyse her yerde öve öve bitirilemeyen Kiehl's ürünlerini deneyim, çok hassas olan cildime geleceğe yönelik bir yatırım yapayım bari dedim. Yatırım sözünden anladığınız üzere bir hayli para gömüldüm.

Mağazanın tasarım çok hoş, herkes gibi onda hemfikirim. Çalışanların ilgili olması konusunda da yazılanlara sonuna kadar katılıyorum. Mağazaya girdiğinizde size önce bir cilt analizi ve nem oranı ölçümü yapılıyor. Benimki hem nemsiz hem normalden yağlıya dönük çıktı ki ben hep hassas ve kuru ciltlere yönelik ürünleri kullanırdım.

Bana önerilen ürünler ise şu şekilde oldu, önüme bu kadar ürün konulunca korkmadım desem yalan olmaz.

Cilt temizleme ; Candeluda Deep Cleansing Foaming Face Wash 
Tonik ; Calendula Herbal Extract Alcohol-Free Toner
Gündüz kremi; Rosa Arctica
Peeling; Pineapple Papaya Facial Scrub
Kil Maskesi; Rare Earth Pore Cleasing Masque
Gece kremi; Midnight Recovery Concentrate
Göz kremi; Poweful Wrinkle Reducing Eye Cream
Nem serumu; Hydro-Plumping Re-Texturing Serum Concentrate

Bu ürünler içerisinde gece kremi, göz kremi ve nem serumunu almadım. Ama deneme boylarını aldım. Çalışan bu konuda çok bonkördü, yaklaşık bir aylık ürünü deneme boyu olarak verdi.

Şimdi gelelim benim deneyimlerime; Kullanmaya başladığım ilk günlerde cildimin kurumaması, nemlenmesi ve temizlendiğini hissettim. On günün sonunda gözle görülür şekilde yüzümün canlandığını hissettim. Üçüncü haftada ise yüzüm resmen sivilce tarlasına dönüştü. Mağazayı aradığımda cildin alt katmanlarındaki kirleri temizlendiğini ve bu sebeple sivilcelenme oluştuğunu söylediler. Sivilceli bölümlere akşamları temizleme sonrası kil maskesi sürmemi tavsiye etti.Sivilce üzerine sürünce sivilceyi kurutuyor ama yüzümün tamamındaki sivilce oluşumu hala devma ediyor. Pıt orada pıt burada.

Şimdiye kadar kullandığım tüm ürünler ile kıyaslandığında en iyisi diyebilirim. Cildimi yatıştırdı, kılcal damar çatlamaları ve kızarık görüntü ciddi anlamda azaldı, Gözeneklerim sıkılaştı ama maalesef bu üründe her yeni ürüne geçişimde yaşadığım sivilce oluşumunu engellemedi.

İyisiyle kötüsüyle bende ürünü tanıttım kararı size bırakıyorum.

Sevgiler....

11 Şubat 2015 Çarşamba

Küçük Prens


Benim mi çocukken dikkatimi hiç çekmedi yoksa o dönemler bu kadar populer değil miydi inanın hiç bilmiyorum ama benim Küçük Prens'le tanışmam üniversite birinci sınıftayken olmuştu. Sınıf öğretmenliği okuyan oda arkadaşıma verilen okuma listesindeki kitapları onunla birlikte yalayıp yutmuştum ancak bunu belkide çocuk kitabı olması nedeniyle es geçmiştim.

10 senedir de bu es geçmeye de devam ettim taki geçen gün D&R'da çok satandarda üçüncü sırada görene kadar.Bitirir bitirmezde ne kadar büyük bir kayıp yaşadığımızn farkına vardım.

Bir cümlede özetlemem gerekirse; büyükler için yazılmış çocuk kitabı. Hadi içinizdeki çocuğu biraz uyandırmanın kimseye zararı olmaz.

"Sevdiğin çiçek milyonlarda yıldızdan yalnız birinde bile bulunsa yıldızlara bakmam mutluluğumuz için yeterlidir".

10 Şubat 2015 Salı

Kürk Mantolu Madonna


"Madem ki o karşımdaydı ve benimle konuşuyordu,artık başka şeylerle meşgul olmak lüzumsuz ve manasızdı"

1943 yılında yazılmış bir romanın üzerinden onca yıl geçmiş olmasına rağmen hala çok satanlar listesinde olması enteresan bir durum olsa da kitabı okuduktan sonra anlıyorsunuz sonsuza kadar orda kalması gerekliliğini.

Çevremizde bulunan insanlarla ilgili muhakkak görüşlerimiz vardır peki onlarla ilgili ne kadar bilgi sahibiyiz.

Antalya dönüşünde hava alanından aldığım bu roman ilk sayfalar sıkıcı gelse de ilerleyen sayfalarda kendine sıkı sıkıya bağlıyor.

Ben kitabın resmini çekerken azmanımsa gözlüklü şirin'in peşindeydi.


6 Şubat 2015 Cuma

Her Derde Deva


Maalesef artık Bepantol adı altına satılıyor.


5 Şubat 2015 Perşembe

Best Pizza in Town ; Bafetto


Yaklaşık üç haftadır devam ettiğim rejimi haftasonu biraz esnetmeye karar verdim. Pazartesi nasılsa Zumba'ya başlayacaktım, kendimi biraz şımartmanın kimseye zararı olmazdı.

Fırsat bu fırsat dedim ve kendimi Bafetto'ya attım. İnce hamuru, kaliteli ve taze malzemeleri, sunumun ve mekanın tatlılığı ile diğer pizzacılara göre pahalı olsa da kesinlikle şehrin en iyi pizzacısı ünvanını sonuna kadar hakediyor.

2 Şubat 2015 Pazartesi

Yeni cicilerim


Çanta konusunda son derece ketum olan yılda bir taneyi bile zor alan, bir çanta almak için kırk yıl düşünen ben, söz konusu ayakkabılar olduğunda bir o kadar esnek olabiliyorum ve kendime her seferinde şaşırıyorum.

Resimdeki bu iki güzelliği de aslında Rayban clubmaster almaya gitmişken gördüm ve karşı koyamadım.




Nine West'te %70 indirim devam ederken ve numaralar henüz bitmemişken uğramakta yarar var derim..



Zumba zumba zumba



Berbat bir İstanbul günüden herkese merhabalar...

Günlerden Pazartesi, hava feci karanlık, iç karartıcı olsa da ve benim bu havada hiç çalışasım olmasa da. Hatta ofise geldiğimde masamı yatak bilgisayarımı yastık olarak görsem de. Bugün çok ama çoook heyecanlıyım. Resimden de anlaşılacağı üzere bugün tekrar Zumba'ya başlıyorum.

Güzel bir hafta dileğiyle...

Sevgiler....



1 Şubat 2015 Pazar

Sunday...


Dışarıda Deli Lodos'un olduğu bir İstanbul gününden herkese merhaba.

Her ne kadar sabah başladığım gibi pazar gününe şu resim gibi devam etmek istesemde. Sevgili Medoş'un nişanına gitmeliyim.

İyi pazarlar herkese...