yemek etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
yemek etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

5 Şubat 2015 Perşembe

Best Pizza in Town ; Bafetto


Yaklaşık üç haftadır devam ettiğim rejimi haftasonu biraz esnetmeye karar verdim. Pazartesi nasılsa Zumba'ya başlayacaktım, kendimi biraz şımartmanın kimseye zararı olmazdı.

Fırsat bu fırsat dedim ve kendimi Bafetto'ya attım. İnce hamuru, kaliteli ve taze malzemeleri, sunumun ve mekanın tatlılığı ile diğer pizzacılara göre pahalı olsa da kesinlikle şehrin en iyi pizzacısı ünvanını sonuna kadar hakediyor.

25 Ocak 2015 Pazar

HOW WOULD BE HARD STOP EATING


Yaklaşık olarak iki haftadır rejimdeyim. Rejime başlamadan önceki haftamda ise yılbaşı kutmaları sebebiyle deli gibi yedim içtim. Hemde hergün... Ondan öncesinde ise yine rejimdeydim....

Ne güzel 2 kilo verdim diyordum ama son üç gündür sabah ve akşam tartıda gördüğüm rakamlar motivasyonumu düşürmüş durumda. 

Artık tek beklediğim şu son 10 gün. Ay başına kadar en azından mevcut halimi koruyabilirsem ay başında zumbaya başlarım takır takır gönderirim fazla mıncıklarımı ama şu on gün offfff.

İşin kötü tarafı gerçekten aç olduğum için değil, sırf oburluk yapmak için daha da doğrusu iş olsun diye birşeyler yemek istiyorum. Ama bunun içinde hiçbir harekette bulunmamak en güzeli.

Susuuuun ofisten gelen simit alalım sesleri.....