11 Şubat 2015 Çarşamba
Küçük Prens
Benim mi çocukken dikkatimi hiç çekmedi yoksa o dönemler bu kadar populer değil miydi inanın hiç bilmiyorum ama benim Küçük Prens'le tanışmam üniversite birinci sınıftayken olmuştu. Sınıf öğretmenliği okuyan oda arkadaşıma verilen okuma listesindeki kitapları onunla birlikte yalayıp yutmuştum ancak bunu belkide çocuk kitabı olması nedeniyle es geçmiştim.
10 senedir de bu es geçmeye de devam ettim taki geçen gün D&R'da çok satandarda üçüncü sırada görene kadar.Bitirir bitirmezde ne kadar büyük bir kayıp yaşadığımızn farkına vardım.
Bir cümlede özetlemem gerekirse; büyükler için yazılmış çocuk kitabı. Hadi içinizdeki çocuğu biraz uyandırmanın kimseye zararı olmaz.
"Sevdiğin çiçek milyonlarda yıldızdan yalnız birinde bile bulunsa yıldızlara bakmam mutluluğumuz için yeterlidir".
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder