İnsan gece uykusundan "Tarçınlı Kurabiye" diye uyanabilir mi? Ben uyandım ve tarif bende olmadığı için aramaya koyuldum. İlk bulduğum tariflerden biriydi Tarçın Tadı'nın şekilli kurabiye tarifi http://www.tarcintadi.com/2013/01/sekilli-kurabiye.html
Ofistekiler ve ben bu tarifi çooook sevdik.
Afiyet olsun....
16 Mart 2015 Pazartesi
Duyduk Duymadık Demeyin
Makyaj blogu sayfasında bir çekiliş yapıyor ve oriflame'den çoook güzel hediyeler veriyor eğer sizde katılmak isterseniz aşağıya tık tık :)
makyajblogum hediye çekilşi
makyajblogum hediye çekilşi
15 Mart 2015 Pazar
Artık Havalar Isınsa Fena Olmaz
Geçen hafta yaz tatili biletini aldım haliyle içim kıpır kıpır....
Üstüne birde mağazalara ilkbahar yaz koleksiyonları düşmeye başlayınca bir an önce yaz gelsin, o uçuş uçuş elbiseler, şortlar, minileri giyilsin istiyorum.
Bu sene gerçek anlamda kışı yaşadığımızı düşünüyorum, sizce de artık bahar gelme zamanı gelmedi mi?
Geçtiğimiz yazlarda yaptığım gibi bu yazı da pantolonların içinde geçirmek gibi bir niyetim çok şükür yok :)
Baharda ise aşağıdakiler gibi olmak istiyorum. Ve en çokta ortadaki elbiseyi....
Bu arada iyi haftalar....
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)


