İnsan gece uykusundan "Tarçınlı Kurabiye" diye uyanabilir mi? Ben uyandım ve tarif bende olmadığı için aramaya koyuldum. İlk bulduğum tariflerden biriydi Tarçın Tadı'nın şekilli kurabiye tarifi http://www.tarcintadi.com/2013/01/sekilli-kurabiye.html
Ofistekiler ve ben bu tarifi çooook sevdik.
Afiyet olsun....
Moon Mood
16 Mart 2015 Pazartesi
Duyduk Duymadık Demeyin
Makyaj blogu sayfasında bir çekiliş yapıyor ve oriflame'den çoook güzel hediyeler veriyor eğer sizde katılmak isterseniz aşağıya tık tık :)
makyajblogum hediye çekilşi
makyajblogum hediye çekilşi
15 Mart 2015 Pazar
Artık Havalar Isınsa Fena Olmaz
Geçen hafta yaz tatili biletini aldım haliyle içim kıpır kıpır....
Üstüne birde mağazalara ilkbahar yaz koleksiyonları düşmeye başlayınca bir an önce yaz gelsin, o uçuş uçuş elbiseler, şortlar, minileri giyilsin istiyorum.
Bu sene gerçek anlamda kışı yaşadığımızı düşünüyorum, sizce de artık bahar gelme zamanı gelmedi mi?
Geçtiğimiz yazlarda yaptığım gibi bu yazı da pantolonların içinde geçirmek gibi bir niyetim çok şükür yok :)
Baharda ise aşağıdakiler gibi olmak istiyorum. Ve en çokta ortadaki elbiseyi....
Bu arada iyi haftalar....
12 Şubat 2015 Perşembe
Kiehl's
Merhabalar,
Yaklaşık bir ay önce hatta gününü vermek gerekirse tam tamına 10 Ocak günü Capitol Kiehl's e uğradım. Neredeyse her yerde öve öve bitirilemeyen Kiehl's ürünlerini deneyim, çok hassas olan cildime geleceğe yönelik bir yatırım yapayım bari dedim. Yatırım sözünden anladığınız üzere bir hayli para gömüldüm.
Mağazanın tasarım çok hoş, herkes gibi onda hemfikirim. Çalışanların ilgili olması konusunda da yazılanlara sonuna kadar katılıyorum. Mağazaya girdiğinizde size önce bir cilt analizi ve nem oranı ölçümü yapılıyor. Benimki hem nemsiz hem normalden yağlıya dönük çıktı ki ben hep hassas ve kuru ciltlere yönelik ürünleri kullanırdım.
Bana önerilen ürünler ise şu şekilde oldu, önüme bu kadar ürün konulunca korkmadım desem yalan olmaz.
Cilt temizleme ; Candeluda Deep Cleansing Foaming Face Wash
Tonik ; Calendula Herbal Extract Alcohol-Free Toner
Gündüz kremi; Rosa Arctica
Peeling; Pineapple Papaya Facial Scrub
Kil Maskesi; Rare Earth Pore Cleasing Masque
Gece kremi; Midnight Recovery Concentrate
Göz kremi; Poweful Wrinkle Reducing Eye Cream
Nem serumu; Hydro-Plumping Re-Texturing Serum Concentrate
Bu ürünler içerisinde gece kremi, göz kremi ve nem serumunu almadım. Ama deneme boylarını aldım. Çalışan bu konuda çok bonkördü, yaklaşık bir aylık ürünü deneme boyu olarak verdi.
Şimdi gelelim benim deneyimlerime; Kullanmaya başladığım ilk günlerde cildimin kurumaması, nemlenmesi ve temizlendiğini hissettim. On günün sonunda gözle görülür şekilde yüzümün canlandığını hissettim. Üçüncü haftada ise yüzüm resmen sivilce tarlasına dönüştü. Mağazayı aradığımda cildin alt katmanlarındaki kirleri temizlendiğini ve bu sebeple sivilcelenme oluştuğunu söylediler. Sivilceli bölümlere akşamları temizleme sonrası kil maskesi sürmemi tavsiye etti.Sivilce üzerine sürünce sivilceyi kurutuyor ama yüzümün tamamındaki sivilce oluşumu hala devma ediyor. Pıt orada pıt burada.
Şimdiye kadar kullandığım tüm ürünler ile kıyaslandığında en iyisi diyebilirim. Cildimi yatıştırdı, kılcal damar çatlamaları ve kızarık görüntü ciddi anlamda azaldı, Gözeneklerim sıkılaştı ama maalesef bu üründe her yeni ürüne geçişimde yaşadığım sivilce oluşumunu engellemedi.
İyisiyle kötüsüyle bende ürünü tanıttım kararı size bırakıyorum.
Sevgiler....
11 Şubat 2015 Çarşamba
Küçük Prens
Benim mi çocukken dikkatimi hiç çekmedi yoksa o dönemler bu kadar populer değil miydi inanın hiç bilmiyorum ama benim Küçük Prens'le tanışmam üniversite birinci sınıftayken olmuştu. Sınıf öğretmenliği okuyan oda arkadaşıma verilen okuma listesindeki kitapları onunla birlikte yalayıp yutmuştum ancak bunu belkide çocuk kitabı olması nedeniyle es geçmiştim.
10 senedir de bu es geçmeye de devam ettim taki geçen gün D&R'da çok satandarda üçüncü sırada görene kadar.Bitirir bitirmezde ne kadar büyük bir kayıp yaşadığımızn farkına vardım.
Bir cümlede özetlemem gerekirse; büyükler için yazılmış çocuk kitabı. Hadi içinizdeki çocuğu biraz uyandırmanın kimseye zararı olmaz.
"Sevdiğin çiçek milyonlarda yıldızdan yalnız birinde bile bulunsa yıldızlara bakmam mutluluğumuz için yeterlidir".
10 Şubat 2015 Salı
Kürk Mantolu Madonna
"Madem ki o karşımdaydı ve benimle konuşuyordu,artık başka şeylerle meşgul olmak lüzumsuz ve manasızdı"
1943 yılında yazılmış bir romanın üzerinden onca yıl geçmiş olmasına rağmen hala çok satanlar listesinde olması enteresan bir durum olsa da kitabı okuduktan sonra anlıyorsunuz sonsuza kadar orda kalması gerekliliğini.
Çevremizde bulunan insanlarla ilgili muhakkak görüşlerimiz vardır peki onlarla ilgili ne kadar bilgi sahibiyiz.
Antalya dönüşünde hava alanından aldığım bu roman ilk sayfalar sıkıcı gelse de ilerleyen sayfalarda kendine sıkı sıkıya bağlıyor.
Ben kitabın resmini çekerken azmanımsa gözlüklü şirin'in peşindeydi.
6 Şubat 2015 Cuma
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)






