kiehl's etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
kiehl's etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

12 Şubat 2015 Perşembe

Kiehl's



Merhabalar,

Yaklaşık bir ay önce hatta gününü vermek gerekirse tam tamına 10 Ocak günü Capitol Kiehl's e uğradım. Neredeyse her yerde öve öve bitirilemeyen Kiehl's ürünlerini deneyim, çok hassas olan cildime geleceğe yönelik bir yatırım yapayım bari dedim. Yatırım sözünden anladığınız üzere bir hayli para gömüldüm.

Mağazanın tasarım çok hoş, herkes gibi onda hemfikirim. Çalışanların ilgili olması konusunda da yazılanlara sonuna kadar katılıyorum. Mağazaya girdiğinizde size önce bir cilt analizi ve nem oranı ölçümü yapılıyor. Benimki hem nemsiz hem normalden yağlıya dönük çıktı ki ben hep hassas ve kuru ciltlere yönelik ürünleri kullanırdım.

Bana önerilen ürünler ise şu şekilde oldu, önüme bu kadar ürün konulunca korkmadım desem yalan olmaz.

Cilt temizleme ; Candeluda Deep Cleansing Foaming Face Wash 
Tonik ; Calendula Herbal Extract Alcohol-Free Toner
Gündüz kremi; Rosa Arctica
Peeling; Pineapple Papaya Facial Scrub
Kil Maskesi; Rare Earth Pore Cleasing Masque
Gece kremi; Midnight Recovery Concentrate
Göz kremi; Poweful Wrinkle Reducing Eye Cream
Nem serumu; Hydro-Plumping Re-Texturing Serum Concentrate

Bu ürünler içerisinde gece kremi, göz kremi ve nem serumunu almadım. Ama deneme boylarını aldım. Çalışan bu konuda çok bonkördü, yaklaşık bir aylık ürünü deneme boyu olarak verdi.

Şimdi gelelim benim deneyimlerime; Kullanmaya başladığım ilk günlerde cildimin kurumaması, nemlenmesi ve temizlendiğini hissettim. On günün sonunda gözle görülür şekilde yüzümün canlandığını hissettim. Üçüncü haftada ise yüzüm resmen sivilce tarlasına dönüştü. Mağazayı aradığımda cildin alt katmanlarındaki kirleri temizlendiğini ve bu sebeple sivilcelenme oluştuğunu söylediler. Sivilceli bölümlere akşamları temizleme sonrası kil maskesi sürmemi tavsiye etti.Sivilce üzerine sürünce sivilceyi kurutuyor ama yüzümün tamamındaki sivilce oluşumu hala devma ediyor. Pıt orada pıt burada.

Şimdiye kadar kullandığım tüm ürünler ile kıyaslandığında en iyisi diyebilirim. Cildimi yatıştırdı, kılcal damar çatlamaları ve kızarık görüntü ciddi anlamda azaldı, Gözeneklerim sıkılaştı ama maalesef bu üründe her yeni ürüne geçişimde yaşadığım sivilce oluşumunu engellemedi.

İyisiyle kötüsüyle bende ürünü tanıttım kararı size bırakıyorum.

Sevgiler....