Berbat bir İstanbul günüden herkese merhabalar...
Günlerden Pazartesi, hava feci karanlık, iç karartıcı olsa da ve benim bu havada hiç çalışasım olmasa da. Hatta ofise geldiğimde masamı yatak bilgisayarımı yastık olarak görsem de. Bugün çok ama çoook heyecanlıyım. Resimden de anlaşılacağı üzere bugün tekrar Zumba'ya başlıyorum.
Güzel bir hafta dileğiyle...
Sevgiler....
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder