Bana göre leopar deseni en çok aksesuarlarda, aksesuar içinde de en çokta ayakkabıya yakışıyor. Ceketler, bluzlar, etekler pantalonlarda belki güzel olabilir ama bir elbise kesinlikle kabus olmalı... "Kaçıııın Darıca'dan kaçan leopar Cadde'de görüldü" .
Tabi birde leopar deseni olacaksa malzemede kürk dokusunu yaşatmalı biraz bence. Öyle kumaş, latex falan olmuyor. Giyeceksen hakkını vereceksin, sahte kürkten kısa tüylü yada süet kumaşlar var onalardan olacak. (tabi ben hala ayakkabıdayım)
Çok severim, özellikle siyah ile çok kullanırım. Siyah pantalon siyah gömlek leopar babet üçlüsünenayılırım. Zaman zamanda little black dress altına stiletto olarak tercih ederim. Ama yukarıda yazdığım kombinler haricinde gördüğümde 80'ler Harika Avcı'yı hatırlarım.
Çocukluk anılarıma kazınmış bir ikilidir Harika Avcı ve leopar desen. Ya sizin?
Aşağıdaki kombinler ise internette gezerken gördüğüm, beğendiğim kombinlerden yalnızca ikisi...