11 Şubat 2015 Çarşamba

Küçük Prens


Benim mi çocukken dikkatimi hiç çekmedi yoksa o dönemler bu kadar populer değil miydi inanın hiç bilmiyorum ama benim Küçük Prens'le tanışmam üniversite birinci sınıftayken olmuştu. Sınıf öğretmenliği okuyan oda arkadaşıma verilen okuma listesindeki kitapları onunla birlikte yalayıp yutmuştum ancak bunu belkide çocuk kitabı olması nedeniyle es geçmiştim.

10 senedir de bu es geçmeye de devam ettim taki geçen gün D&R'da çok satandarda üçüncü sırada görene kadar.Bitirir bitirmezde ne kadar büyük bir kayıp yaşadığımızn farkına vardım.

Bir cümlede özetlemem gerekirse; büyükler için yazılmış çocuk kitabı. Hadi içinizdeki çocuğu biraz uyandırmanın kimseye zararı olmaz.

"Sevdiğin çiçek milyonlarda yıldızdan yalnız birinde bile bulunsa yıldızlara bakmam mutluluğumuz için yeterlidir".

10 Şubat 2015 Salı

Kürk Mantolu Madonna


"Madem ki o karşımdaydı ve benimle konuşuyordu,artık başka şeylerle meşgul olmak lüzumsuz ve manasızdı"

1943 yılında yazılmış bir romanın üzerinden onca yıl geçmiş olmasına rağmen hala çok satanlar listesinde olması enteresan bir durum olsa da kitabı okuduktan sonra anlıyorsunuz sonsuza kadar orda kalması gerekliliğini.

Çevremizde bulunan insanlarla ilgili muhakkak görüşlerimiz vardır peki onlarla ilgili ne kadar bilgi sahibiyiz.

Antalya dönüşünde hava alanından aldığım bu roman ilk sayfalar sıkıcı gelse de ilerleyen sayfalarda kendine sıkı sıkıya bağlıyor.

Ben kitabın resmini çekerken azmanımsa gözlüklü şirin'in peşindeydi.


6 Şubat 2015 Cuma

Her Derde Deva


Maalesef artık Bepantol adı altına satılıyor.


5 Şubat 2015 Perşembe

Best Pizza in Town ; Bafetto


Yaklaşık üç haftadır devam ettiğim rejimi haftasonu biraz esnetmeye karar verdim. Pazartesi nasılsa Zumba'ya başlayacaktım, kendimi biraz şımartmanın kimseye zararı olmazdı.

Fırsat bu fırsat dedim ve kendimi Bafetto'ya attım. İnce hamuru, kaliteli ve taze malzemeleri, sunumun ve mekanın tatlılığı ile diğer pizzacılara göre pahalı olsa da kesinlikle şehrin en iyi pizzacısı ünvanını sonuna kadar hakediyor.

2 Şubat 2015 Pazartesi

Yeni cicilerim


Çanta konusunda son derece ketum olan yılda bir taneyi bile zor alan, bir çanta almak için kırk yıl düşünen ben, söz konusu ayakkabılar olduğunda bir o kadar esnek olabiliyorum ve kendime her seferinde şaşırıyorum.

Resimdeki bu iki güzelliği de aslında Rayban clubmaster almaya gitmişken gördüm ve karşı koyamadım.




Nine West'te %70 indirim devam ederken ve numaralar henüz bitmemişken uğramakta yarar var derim..



Zumba zumba zumba



Berbat bir İstanbul günüden herkese merhabalar...

Günlerden Pazartesi, hava feci karanlık, iç karartıcı olsa da ve benim bu havada hiç çalışasım olmasa da. Hatta ofise geldiğimde masamı yatak bilgisayarımı yastık olarak görsem de. Bugün çok ama çoook heyecanlıyım. Resimden de anlaşılacağı üzere bugün tekrar Zumba'ya başlıyorum.

Güzel bir hafta dileğiyle...

Sevgiler....



1 Şubat 2015 Pazar

Sunday...


Dışarıda Deli Lodos'un olduğu bir İstanbul gününden herkese merhaba.

Her ne kadar sabah başladığım gibi pazar gününe şu resim gibi devam etmek istesemde. Sevgili Medoş'un nişanına gitmeliyim.

İyi pazarlar herkese...