Bu kaçıncı sefer blog yazmaya başlamam bilmiyorum ama her seferdeki gibi bu sefer daha bir kararlıyım.
En azından biraz daha fazla düşünerek başladığım için bu sefer daha bir içime sinerek ve daha bir devam edeceğimi düşünerek başlıyorum.
Başlıyorum ama çalan telefonlar ardı arkasına gelen sorular bu başlangıcı ofiste yapmanın doğruluğunu sorgulatmaya başlıyor bu sefer de.
Yok yok artık zamanıdır karalama yapmaların, içimden gelenleri yazmanın, 27 yıldır içimde tuttuklarımı dökmenin, kendimi biraz dışa vurmanın, enerjimi yönlendirmenin...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder