Yılın bu zamanları iş anlamında en yoğun olduğum dönemler olsa da benim en sevdiğim zamanları neden mi dersiniz. Hergün birdolu paket gelir, bir sürü yılbaşı organizasyonu düzenlenir, bol bol alışveriş yapılır, hediyeleşmeler olur. 31 aralık gecesi milli piyango çekilişi vardır heyecanla tv'y bakılır bu sene zengin oldum mu acaba diye, bunun gibi aklıma gelen gelmeyen heyecanlar yaşanır.
Tabi her sene birçok radikal karar alınır. Bu sene mutlaka o 5 kilo verilecektir. Daha mutlu olunacaktır, sevdiklerinle daha çok vakit ayıracaksındır, o hayallerini kurduğun tatile mutlaka gideceksindir.
Unutma geçen sene de aynı kararları almıştın ama uygulamadın.
Ama bu sene uygulamak için bir sonraki seneyi bekleme, o önüne konan koca pasta dilimini bırak yeme biraz boğazını tutman, daha fazla hareket etmen yeterli olacak zayıflaman için.
Tembellik yapma ara uzaktaki sevdiklerini, yada kalk git ziyaretlerine...
İşinden sıkıldın ya, gir nete sana göre bir işi bulacaksın,ayrıl o işinden.
Alma o badiyi biriktir paranı git tatiline,
Kısaca bırak artık ertelemelerini...
Mutlu senelere.....

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder